Thursday, July 22, 2010

forum is closing

My love forum is closing
SAD
but wat can i say?
just can leave them away?
ya...
i just can say...
i very sad!
i really sad!

I DAMN SAD!!!

but...

这始终是件小事
只是我一个人太在乎
过了今天
什么都变了
我要学会不当小孩子
因为人中有一天会长大
我希望我会是最快成熟的那一个
开心微笑吧
一切会变得更美好
我相信

留点时间给关心你的人

No comments:

Post a Comment